Semmi sem a régi, de mennyi az újszülött!

szeptember 24, 2007

Nagyon gyorsan változnak a dolgok. Már-már kezdjük komolyan venni a bizalmatlansági indítványt, legalábbis erre utal a sok poén, arról, hogy meddig tart még a kormányban dolgozó közméltóságoknak és azok szatelitjeinek az állása. El kellene kezdeni állást keresni, optimistán – gondoltam. Kinyitottam az egyik honlapot, s annyira optimista vagyok, hogy rengeteg szimpi állást láttam rajta, ezért sietve, megnyugodva lezártam. Amúgy is éppen kezdődött mostani életem egyetlen rendszeres eseménye (mert mostanában még a menstruációm sem a régi, ugye…): a Sex and the City sorozat -amivel persze jól tudok azonosulni, sokak által emlegetett sznobságom bizonyítandó.

Kolozsváron voltam hétvégén. Fel vagyok töltődve tőle, az ismerős utcasarkoktól, a sok embertől, akiknek örültem, s akik örültek nekem, és talán főleg attól is, hogy rajtakaptam magam: örültem, mikor vissza kellett jönnöm. Úgy éreztem, hazajövök. Na nem azért, mert Bukarestet otthonomnak érzem, ennyire nem radikális a dolog, és nem is lenne igaz, ha ezt állítanám. De itt van az én világom, magamhoz érkeztem, ahhoz az énemhez, amiVEL otthon érzem magam saját magamban. Kolozsváron ez az énem háttérbe szorul. Nem tudom, miért. Szeretem azt a várost, de csak ha kívülálló vagyok benne. Pedig annyi jó élmény ért most is… pingpongoztam a fiaimmal, ámultam, hogy milyen jól játszanak – s hogy azért én sem vagyok éppen béna, felveszem még velük a versenyt, de nem sokáig. Aztán a babák. Eszterke, a nagyon édes, akitől akkora ölelést kaptam, hogy csak úgy olvadoztam tőle. Aztán a többiek, akiket nem tudtam meglátogatni, de sokat gondolok rájuk: Jolán, a legkülönlegesebb kislány, akivel valaha találkoztam és testvére, Janka; Rozi és Nóra, Ákos, az újszülött, és a mégújabbszülött, Kicsikoji, ahogy én hívom Teklát, mert az apjára hasonlít, nagyon. Ennyi gyerek vár otthon.

Na, erre elszívok egy pipát, és nem keresek képet a bejegyzéshez.

Reklámok

3 hozzászólás “Semmi sem a régi, de mennyi az újszülött!”

  1. edo Says:

    esetleg behajigálunk egy este valamit? cse zicsi?

  2. lokupecz Says:

    hirtelen aszittem, arra a jolánra utalsz, akinek a testvére janka, s há tényleg 🙂 Én is nagyon csípem őket… vagyis csíptem, mikor legutóbb találkoztam velük. Megvan még a teknős? 🙂

  3. Ákos Says:

    Ami késik nem múlik, látod… 🙂

Vélemény, hozzászólás?

